phanniex

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Hujoo vs dal. Stort huvud liten kropp jämnförelse!

Av Phanniex - 12 januari 2011 17:34

Okej, nu när jag har två dockor i denna stil (stort huvud liten kropp) så kanske jag skulle kunna ta och jämnföra dem?


Jag börjar med min dal.


+ plus + : Fint ansikte som inte ser plastigt ut, vackra ögonfransar och ögonen kan riktas vart de ska titta. Någelunda bra kropp att posera och söta små händer och fötter. Kommer i fullset så man får mycket roliga saker med.


- minus - : Peruken ser lite plastig ut och är krånglig att byta ut eftersom den är fast limmad. Det tunga huvud gör att hon har svårt att stå och även att sitta.


övrigt: Dal dockor ser charmigt arga ut om man inte gillar det så kanske man ska skaffa en pullip eller byul istället.


Nu min hujoo pojke.


+ plus+ : Kroppen ser bättre ut än Dal´s och kan faktiskt stå. Man får själv välja ögon, peruk, sor och kläder, sminket får man göra själv. Händerna passar bättre för att greppa saker


- minus -: både huvudet och kroppen ser plastiga ut och är usel på att posera.


övrigt: Om man inte tycker om att bygga ihop själv så är en fullset docka bättre.


  

till vänster: Hujoo wings till höger: Dal tina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Phanniex - 25 maj 2011 21:34

Hahaha.. ja, jag är verkligen död på min blogg.... därflr sår jag lov att överrösa er med lite bilder färglagda i photoshop som jag gjort den senaste veckan!     Velma från, ja det vet ni väll?   Mänsklig version av pinkie pie från My little pon...

Av Phanniex - 2 april 2011 20:41


jaså, vad ska det här bli då?  

Av Phanniex - 26 mars 2011 10:23


Tydligen så finns såna här inte att köpa längre... då får man sy själv...     ...

Av Phanniex - 26 mars 2011 10:20

Vita skor är till för att målas!              

Av Phanniex - 13 mars 2011 19:56


Inte på mig utanför att jag inte lägger upp några inlägg... men jag har mycket på gång med min prao och allt.... I alla fall, här kommer en bild på fluffis som just har badat!      ...

Ovido - Quiz & Flashcards